Alla inlägg under februari 2016

Av Emilia - 28 februari 2016 18:00

Hej på er! Igår när jag kom hem så låg denna och väntade, februariboxen! Det är så kul att en gång i månaden få en överaskning i brevlådan, haha. 

Dehär prudukterna fick jag:

ORAL B- White Luxe Perfection Toothpaste

ELIZABETH MOTT- Queen of the Fill

BARNÄNGEN- Antiperspirant Blommig & Mjuk

BENEIT- They´re Real Tinted Lash Primer

LAINO- Intense Nourishin Body Care, Green Clay Paste & Shea Butter Hand Cream


 

Av Emilia - 27 februari 2016 11:47

Hej på er! Idag är det dax att resa hem till Sverige igen, kommer sakna detta! Igårkväll efter den sista middagen så gick vi en promenad längs stranden, så fint var det Vi blir snart upphämtade av bussen som ska ta oss till flygplatsen, vi hörs när jag är hemma igen!<3

Av Emilia - 24 februari 2016 23:39

Hejsan! Idag var det supervarmt så vi tillbringade förmiddagen vid poolen. Solade med keps på huvudet eftersom jag brände mig i ansiktet under gårdagens vollybollspelande, är atm helröd i ansiktet hahah.
Efter lunch tog vi taxin till playa del inglés, ungefär som ett köpcenter/ marknad. Köpte dock ingenting utom mat & snacks. Vi åkte sedan hem till hotellet och åt middag och sedan spelade vi minigolf, vilket jag inte gjot på år och dag känns det som, men aja det var kul. Vi hörs<3<3<3

Av Emilia - 23 februari 2016 21:44

Hejsan! Idag har det varit såå fint väder och så varmt! Vi har större delen av dagen solat och badat och bara njutit av värmen. Sen spelade jag vollyboll också med några andra som i min ålder, från olika länder vilket var jättekul, men sjukt varmt! Vi hörs, hoppad ni har det jättebra!<3

Av Emilia - 21 februari 2016 23:43

Hej på er! Igår landade jag här på Gran Canaria och stannar i en vecka, ska bli skönt men några dagar med värme, god mat & bara njuta. Kommer göra några mobilinlägg lite då och då pg, internet. Men vi hörs<3<3<3

Av Emilia - 17 februari 2016 19:00

Hej på er! Jag har i några dagar nu varit hemma från skolan, eftersom jag varit sjuk. Har haft feber hela tiden från och till och halsont på det, men jag antar att det är sånna tider nu. Har under dehär dagarna inte riktigt haft någon aptit direkt, men igår kom pappa hem med en sak som kallas varma koppen till mig. Det är en slags pulverman blandar med kokande vatten också blir det som en soppa, tyckte att den var god! Rekomenderar er sjuklingar att testa detta! <3<3<3

                                                  
          

Av Emilia - 14 februari 2016 14:00

Hej på er! Igår var jag somsagt på Melodifestivalen och kvällen kunde inte bli bättre! Stäningen på arenan är helt fantastisk, helt annan än hemma i TV soffan. Vi kom dit vid 6 och gick runt, det fanns massor ställen där man kunde köpa . saker, tävligar, mello quiz osv. som vi gjorde. Sedan vid  7 så letade vi upp våra platser och så började "förfesten". Klockan 8 började själva sändningen och vi satt på läktaren så vi såg jättebra! Bästa kvällen!!! <3<3<3 

                                                  
            


Av Emilia - 13 februari 2016 14:00

Hej på er! Igår var jag med några kompisar hos Julia eftersom hon fyllt år, vi hade en sjukt rolig kväll med massor av skratt dans och massor av gott. Vi ät taco till middag hos henne vilket var supergott, jag har inte ätit det på länge.

Hörrni, idag ska jag på Mello!!! Jag är sååå taggad inför det, jag har längtat till den här dagen sedan i oktober, då vi bokade biljetterna, det ska bli så sjukt roligt!

 

Presentation


Hej! Jag heter Emilia och är 14 år Välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, mode skönhet mm. Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards