Alla inlägg under oktober 2015

Av Emilia - 30 oktober 2015 13:00

Hej på er! Det här var det jag köpte på kungsgatan i Göteborg, jag gick in i några butiker där och fick med mig dessa super fina plagg hem.

Jag köpte två plagg på Chelsea, ett linne som är lite som en blus i matrealet och en kofta med detta fina mönster i bak, båda kostade 199 kr. På Toppenstore köpte jag en t-shirt som också är lite blusaktig i matrealet sen är det också som två band som man kan knyta i bak, 249 kr. Sen på Tessie köpte jag en jättefin långärmad tröja som är supermjuk i matrealet och den är även lite längre. Jag är supernöjd med dessa inköp!

 


Av Emilia - 29 oktober 2015 10:30

Hej på er! Igår var jag hos frisören och jag fick en ny frisyr! I somras slingade jag håret blont, då vi slingade det lite brunare denna gång och sen klippte vi av ca. en decimeter av håret. Jag har aldring gjort någon storre förändring på mitt hår förut så jag kände att det kunde vara kul att testa något nytt och jag kunde inte varit nöjdare!

 

Av Emilia - 27 oktober 2015 20:15

Hej på er! Jag ber om ursäkt för lite dålig uppdatering här de senaste dagarna men det är för att jag har varit i Göteborg! Jag och pappa och min syster Elin åkte dit på lördag förmiddag och kom fram vid 4 tiden, då vi senare gick till nordstan, åt och gick även i lite butiker där. Sen på söndagen var en sjukt rolig dag eftersom vi var på Liseberg! Jag åkte bl.a helix och sen gick vi också dockkabinentet eller vad det hette som var ganska läskig, det kom fram folk och skrämde en hela tiden haha! Sen vann vi också ett stort Marabou choklad så nu har vi 20 små choklad hemma! Igår på Måndagen så gick vi och shoppade på Kungsgatan och jag fick med mig några klädesplagg hem som jag kan visa i nästa inlägg. I alla fall så har jag haft en jätte bra resa! Ni får också ha en bra kväll så ses vi i nästa inlägg!

   

Här är några bilder från Liseberg!

Av Emilia - 24 oktober 2015 12:30

Hej på er! Det hör är min absoluta favoritdoft inför hösten. Det är passion struck bodymist från Viktoria's secret som jag köpte förra hösten i London. Även om jag inte använder den så mycket som bodymist (eftersom doften försvinner fort) så tycker jag den doftar så höstigt! Det står att den ska lukta fuji apple and vanilla orchid.

Vilket luktar såå gott!

 

Av Emilia - 23 oktober 2015 21:15

Hej på er! Nu är det äntligen höstlov! Nu är det äntligen höstlov! Som jag längtat, det ska bli så skönt att bara ta det lungt och inte ha massor av plugg att tänka på. Idag efter skolan var jag på stan och bl.a köpte lite dekorationer till mitt rum på TGR och Nille. Senare när jag kom hem fixade jag lite med rummet och gick även en runda och lysnade på podcast, det var så mysigt!

 


Av Emilia - 21 oktober 2015 19:45

Hej på er! Idag är det onsdag och det är den bästa skoldagen dagen enligt mig utom fredagar då. Vi slutar kl 2 på onsdagar och vi har roliga lektioner enligt mig i alla fall! Vi hade dock två prov idag i engelska och spanska men jag tror det gick bra och nu är det bra att det är över! Just nu är det så himla fina löv ute, tog några bilder innan alla löv faller av:)

Hoppas ni också har haft en bra onsdag<3

   



Av Emilia - 20 oktober 2015 18:30

Hej på er! Ja just nu så har jag väldigt mycket i skolan, har flera läxor och några prov denna vecka. Typiskt att lägga allting precis innan lovet som är nästa vecka, aja det är väll bara att ta sig igenom det då har vi har ledighet att se fram emot i alla fall!

   


Av Emilia - 17 oktober 2015 16:49

Hej på er! Igår vad det fredag och jag hade det sjukt kul! Skoldagen var inte så speciell vi hade hemkunskap och idrott bland annat och det var kul. Efter skolan gick jag hem och tog det lungt en stund innan jag åkte till min kompis Julia. Jag åkte till Julia vid 6 tiden och träffade också några andra kompisar hos henne. Vi hade en sjukt rolig kväll och vi åt pizza, godis och chips och hade bra allmänt kul tillsammans. Jag och några andra åkte hem vid 12 tiden, var helt slut när kom hem. Det var en sjukt rolig kväll och jag hoppas att vi gör om det någon gång!<3

 

Presentation


Hej! Jag heter Emilia och är 14 år Välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, mode skönhet mm. Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards