Alla inlägg under juli 2015

Av Emilia - 30 juli 2015 22:09

   

Juliboxen är här! Alltid lika kul att få hem en box. Månadens box heter The Travel Edition och är disignad av Jamie Lee Reardin, superfin box!

Prudukterna jag fick:

1. HOT MAKEUP- Loose Powder Eyeshadow

2. PLACKERS- Micro Mint Travel Case

3. NOXIDOXI- Base Serum Enhanter

4. LOLLIPOPS PARIS- Lip balm, Délicieuse

5. GLAZEL VISAGE- Lip pencil


Jag är jättesnöjd med månadens box, ser mest fram emot att testa ögonskuggan, så himla fin!

Hoppas ni gillade inlägget! / Emilia <3

Av Emilia - 24 juli 2015 09:16

Hej på er! I tisdags och i onsdags så var jag på Ullared, det var jätteroligt eftersom jag inte varit där sen 2013. Vi kom dit på tisdag förmiddag och det var sjukt mycket folk, då vi sedan fick reda på att det hade blivit besöksrekord just den dagen vi var där haha!
Jag är jätte nöjd med alla inköp jag gjorde och det fram emot nästa gång vi åker dit:)

Av Emilia - 20 juli 2015 15:36

Hej på er! Idag tänkte jag tipsa er om min absoluta favorit mascara just nu! Den kommer från Maybelline new york och heter the Mega Plush Mascara. Jag köpte min i London i Höstas och det är en av de bästa mascarorna jag testat! Fransarna blir sepererade och den ger jättefin volym! Stort tips!


 

Av Emilia - 16 juli 2015 19:22

Hej på er och välkomna till min blogg! Kul att just du hittat hit! Jag heter Emilia och är 13 år, ja vad mer ska man säga?
Här på bloggen kommer jag dela med min vardag men även mina största intressen; mode och skönhet. Hoppas ni kommer gilla min blogg!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag heter Emilia och är 14 år Välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, mode skönhet mm. Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards