Alla inlägg under september 2015

Av Emilia - 28 september 2015 16:00

Hej på er! Jag har testat ganska många primers men går alltid tillbaka till denna. Detta är the professional från benefit en aning dyrare men helt klart värt pengarna. Denna kan man lägga på innan sminket så det håller längre och den mattar även huden vilket är ett plus!

 

Av Emilia - 25 september 2015 18:00

Hej på er! Nu är det äntligen helg vilket är superskönt, som jag längtat! Min vecka har mest bestått av plugg och träningar, vi har väldigt mycket i skolan just nu. Idag hade vi i alla fall skoljogg då vi skulle springa 5 km, det gick bra faktiskt. Jag gillar ju att springa och brukar göra det några gånger i veckan, så det var kul. Jag slog mitt rekord också, jag fick tiden 26,5 minuter, dock var jag helt slut när jag kom i mål. Ikväll ska jag äta tacos, har varit sugen på det hela veckan, haha. Hoppas ni också får en bra fredagkväll<3

 

Fotade detta när jag var påväg hem från skolan, tyckte det blev fint  

DIY

Av Emilia - 19 september 2015 16:00

Hej på er! Jag gjorde igår en liten dekoration till mitt rum, väldigt enkel men jag tyckte endå att den blev fin. Det jag gjorde var att jag tog 5 små bilder som jag tycke var fina och klistrade in dom i ett gammalt glossyboxlock. Enkelt pyssel som är en snygg detalj i rummet!

  

Av Emilia - 16 september 2015 16:32

Hej på er! Jag har under några dagars tid varit ganska förkyld är (tack och lov bättre nu) men något som verkligen har hjälpt mig är detta citron och ingefära te. Detta är något du verkligen borde testa om du är förkyld eller har ont i halsen, men du kan dricka det annars också så klart.
Det du behöver är:
Ingefära
En halv citron
Honung
Kokat vatten

Pressa citronen i kokat vatten, skär sedan upp några skivor ingefära och häll i. Tillsätt även honung.
Efter ca. 4 min ta ut ingefäran.

Detta är något som verkligen hjälpt mig och jag rekommenderar er alla att testa detta! <3

Av Emilia - 11 september 2015 16:00

Hej på er! Ja nu har skolan börjat och man har kommit in i de vanliga rutinerna igen. Nu börjar även hösten närma sig vilket är jätteroligt, det är den mysigast årstiden enligt mig. Det jag gillar mest med hösten är nog höstmodet, den kommer så mycket nya fina höstkläder som jag ser fram emot. Sen är det ju såklart också att man kan vara inne och typ kolla på film och dricka varm choklad, så mysigt!   

                                                   
                                                  

                                   bild från google

Av Emilia - 5 september 2015 09:35

Tröja- h&m
Byxor- stadium
/ Emilia <3

Presentation


Hej! Jag heter Emilia och är 14 år Välkommen till min blogg! Här kan ni läsa om min vardag, mode skönhet mm. Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards